info@iparimunkavedelem.hu | Fontos tájékoztató regisztrált vásárlóink számára!

COVID-INFO: webáruházunk működik, fogadjuk és teljesítjük a rendeléseket! Részletek >>>

info@iparimunkavedelem.hu | Fontos tájékoztató regisztrált vásárlóink számára!

COVID-INFO: webáruházunk működik, fogadjuk és teljesítjük a rendeléseket! Részletek >>>

Nem jó a méret/szín. Hogyan lehet kicserélni?

A hatályos törvények szerint az eladó csak a termék minőségét érintő szavatossági kifogásokkal köteles foglalkozni. Egy hibátlan, de esetleg méretben, színben nem megfelelő terméket a kereskedő nem köteles visszavenni, kicserélni vagy visszafizetni az árát.

Ennek ellenére biztosítunk lehetőséget arra, hogy a nem megfelelő színű és/vagy méretű terméket kicseréljük, az alábbi feltételek együttes fennállása mellett:

  • A cserére a csomag kézhezvételétől számított 3 naptári napig van lehetőség. 
  • A cserélni kívánt áru nem lehet megrongált vagy használt, kivéve az általánosan elvárható, szükséges használati minimumot (felpróbálás, termék átnézése). 
  • A visszaküldendő terméknek minden darabját/alkatrészét, ha volt, akkor gyári csomagolását, dobozát is kérjük visszaküldeni.

Ezen feltételek mindegyikének teljesülnie kell, ellenkező esetben fenntartjuk magunknak a jogot, hogy a méret/színcserét visszautasítsuk vagy a terméket alacsonyabb áron számítsuk be.

A méret és színcserének több módja van:


1. személyesen

  1. a Vásárló írásban (levélben vagy e-mailen) jelzi, hogy melyik terméket mire szeretné cserélni,
  2. ellenőrizzük, hogy van-e raktáron a kívánt termék, majd értesítjük a Vásárlót erről,
  3. a Vásárló behozza a cserélni kívánt terméket üzletünkbe, ugyanakkor átadjuk a megfelelő terméket.

 

2. futárszolgálattal

  1. a Vásárló írásban (levélben vagy e-mailen) jelzi, hogy melyik terméket mire szeretné cserélni,
  2. ellenőrizzük, hogy van-e raktáron a kívánt termék, majd értesítjük a Vásárlót erről.
  3. a Vásárló által kért terméket GLS futárszolgálattal, cserecsomagként kiküldjük a megadott címre. A szállítási díj a Vásárlót terheli. A fizetési mód: utánvét. Az aktuális cserecsomag ár a Szállítási feltételek oldalon található.
  4. a Vásárló a csomagban található csomagcsere címkét felragasztja a visszaküldendő dobozra.
  5. a Vásárló a futárnak átadja a cserélni kívánt terméket lezárt, szállításra alkalmas csomagolásban (amely nem a termék saját csomagolása)
  6. a futár átadja az új terméket.


3. postával

  1. a Vásárló írásban (levélben vagy e-mailen) jelzi, hogy melyik terméket mire szeretné cserélni,
  2. ellenőrizzük, hogy van-e raktáron a kívánt termék, majd értesítjük a Vásárlót erről,
  3. a Vásárló postán, saját költségén visszaküldi a terméket (utánvétes, portós csomagot nem veszünk át!) szállításra alkalmas csomagolásban (amely nem a termék saját csomagolása)
  4. utánvétes csomagként postán visszaküldjük a megfelelő terméket.